Point Of Sale” ‘in kısaltması olan POS alışverişi karttan tamamlamamızı sağlayan elektronik cihazır. Ziraat Bankası’nın pos cihazına sahip olmak isteyen işletmeler en yakın Ziraat Bankası’na başvurmalıdırlar.

İkinci bir POS cihazı almak isteyenler ise daha önce cihazı aldıkları şubeye gitmelidirler. Ziraat Bankası POS Destek Hattı ile satış raporlarına, müşteri raporlarına, nakit akış raporlarına, analiz raporlarına, üye iş teri bilgilerine rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Buradan performans akışı, müşteri bilgileri, işlem detayı, müşteri harcamaları gibi pek çok bilgilere ulaşabilirsiniz.

Pos Cihazıyla Alakalı Sorunlarım İçin Nereye Başvurmalıyım? 

0850 202 35 00 telefon numaralı POS iletişim merkezinden destek alabilirsiniz ya da şubeye başvurabilirsiniz.

Ziraat POS’un Özellikleri ve Kolaylıkları

  • İşyeri belirli bir komisyon karşılığı Maximum hizmetlerini müşterilerine sunar.
  • Müşterisine taksit uygulaması sağlatır bu sayede müşteriyi mağdur etmez ve satışını arttırır.
  • İş yeri hesap özeti dökümü alabilir.

POS slip rulosu bittiğinde POS iletişim merkezini arayarak ya da POS cihazından malzeme talebinde bulunabilir. POS üzerinde iade yetkiniz olduğu sürece satış iadesi yapabilirsiniz. Yetkiniz yok ise İletişim merkezini aramanız gerekecektir. POS cihazındaki işlemler hesaba eksik geçmiş ise stiker talebiniz var ise cihazla alakalı bir problem var ise de iletişim merkezini aramanız gerekecektir. POS İletişim Merkezini arayarak bilgilerinizi girdikten sonra yapmak istediğiniz işleri kolayca seçebilirsiniz. Ziraat POS Destek hattı sayesinde çoğu sorununuza yorulmadan ve kısa sürede kökten çözümler bulabilirsiniz.