Ekonomik havayolu taşımacılığı hedefiyle yola çıkan ve kısa sürede birçok nokta arasında seferler düzenleyebilir konuma gelerek ülkemizde oldukça popüler olan Pegasus Havayolları‘nın Genel Müdürü Mehmet Nane, bugün önemli açıklamalarda bulunarak şirketin yer hizmetleri kapsamındaki hamlesini açıkladı.

Şu ana kadar yer hizmetlerini dışarıdan sağlayan şirket, yaklaşık bir yıl gibi bir süre içinde gerçekleşen hazırlık ve yasal gerekliliklerin giderilmesi aşamalarında sona gelindiğini ve bugün itibariyle yer hizmetlerini kendi bünyesinde sağlamaya başladı. İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı‘nda gerçekleşen basın toplasıyla söz konusu gelişmeye dair bilgi veren Mehmet Nane, Pegasus Yer Hizmetleri Ekibi ile birlikte kameraların karşısına geçti.

Bugün itibariyle yaklaşık yetmiş uçağın tüm yer hizmetlerini kendi bünyelerinde istihdam ettikleri ekip ile birlikte vermeye başladıklarını belirten Nane, bagajlarda yaşanan hasar ve kaybolma gibi kötü durumların da neredeyse tamamen sona ereceğini söyledi. Diğer yandan bugüne kadar yaşanan rötarların %97’sinin yer hizmetlerinden kaynaklandığını, kalan %3’ün ise kendilerinden kaynaklandığını belirten Pegasus Havayolları Genel Müdürü Mehmet Nane, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda verilecek yer hizmetleri sayesinde rötarlı uçuş oranında da ciddi oranda azalma sağlanacağını da öne sürdü.

Son olarak Pegasus Havayolları Genel Müdür Yardımcısı Boğaç Uğurluteğin söz alarak, söz konusu yer hizmetleriden kullanılacak araç ve gereçlerin güncel teknolojilere sahip olduğunu belirtti.