bitcoin  : 
ripple  : 
ethereum  : 
dash  : 
tron  : 
bitcoin-cash  : 
litecoin  : 
bitcoin  : 
ethereum  : 
cardano  : 
stellar  : 
tron  : 
Pazarlama
[Ders 10] – Müşteriye Dönüştüren İlgi Çekici Başlıklar

“Modern Pazarlama ile İşinizi Büyütme” adlı eğitim kursun 4. bölümüne geçiş yapıyoruz, bu bölüm ise pazarlama eylemleri ile ilgilidir. Daha fazla ürün veya hizmet satan başlıkları, içerikleri ve tasarımları oluşturmayı öğreneceğiz. Hadi başlayalım o zaman. Bu 10. derste potansiyel...

  • Mayıs 27, 2017
  • 0 yorum
  • 14 okunma
[Ders 9] – Kademeli Pazarlama

Bu derste kademeli pazarlamayı öğreneceğiz. Kademeli pazarlama, ya da başka bir şekilde söylemek gerekirse “İlk Buluşmada Evlenme Teklifi” etmeyin. İlk buluşmada evlenme teklifi etmek istemezsiniz. O halde reklamlarınızda insanlardan sizden satın almalarını istemeyin. Onun yerine bilgi, çözüm veya değer...

  • Mayıs 27, 2017
  • 0 yorum
  • 11 okunma
[Ders 8] – Ürün veya Hizmetinizi Adlandırmak

“Modern Pazarlama ile İşinizi Büyütün” adlı eğitim kursunun 8. dersine hoşgeldiniz. Konu “Ürün veya Hizmetinizi Adlandırmak”. Adlandırma mükemmel kaldıraçtır. İşiniz için, ürün veya hizmetiniz için güzel bir isim seçmek çok etkili bir kaldıraçtır. İşiniz, ürün veya hizmetiniz için muhteşem...

  • Mayıs 26, 2017
  • 0 yorum
  • 12 okunma
[Ders 7] – Markalaşma ve Doğrudan Pazarlama

Bu derste markalaşma ve doğrudan pazarlama arasındaki ayrımı öğreneceğiz. Pazarlama’da iki temel yaklaşım vardır: markalaşma ve doğrudan pazarlama. Markalaşma, insanlara adınızı, markanızı hatırlatma ile ilgilidir. Doğrudan pazarlama ise insanların harekete geçmelerini ve satın almalarını sağlama ile ilgilidir. Doğrudan pazarlama...

  • Mayıs 26, 2017
  • 0 yorum
  • 12 okunma
[Ders 6] – Pazarlama Stratejisi

Gördüğünüz gibi genel konulardan uzaklaşarak daha spesifik konulardan bahsetmeye başladık. İlk olarak düşünce yapılarını inceledik, daha sonra da pazarlama psikolojisini öğrendik ve insanların nasıl düşündüğünü, nasıl karar verdiğini, insanların davranışlarını, ihtiyaçlarını öğrendik. Şimdi de pazarlama stratejilerinden bahsedeceğiz. Bu gerçek...

  • Mayıs 26, 2017
  • 0 yorum
  • 10 okunma
[Ders 5] – Müşterinin İhtiyaçlarını Keşfetme

Müşteriyi harekete geçiren tetikleyicilerden bahsetmiştik, ihtiyacı olan, çözüm arayan, problemlerine çözüm bulamayan hedef müşterilere ihtiyacımız olduğunu da öğrenmiştik. Şunu da unutmamak gerek, müşteriler sadece kendi ihtiyaçlarıyla ilgilenirler. Peki nereden başlayacağız? Müşterinin ihtiyaçlarını tanımlayarak başlayın ve pazarlamanızı da ona göre...

  • Mayıs 25, 2017
  • 0 yorum
  • 13 okunma
[Ders 4] – Müşteri Psikolojisi

“Modern Pazarlama ile İşinizi Büyütün” adlı eğitim kursunun 4. dersine hoşgeldiniz. Bu derste müşteri psikolojisini inceleyeceğiz, müşterinin neyi neden satın aldığını öğreneceğiz, pazarlamanın psikolojisinin derinliklerine ineceğiz. Çoğu insanlar potansiyel müşteri değildir, çünkü yeterince motive olmamışlardır. Motive olmamış insanlara ürün...

  • Mayıs 25, 2017
  • 0 yorum
  • 13 okunma
[Ders 3] – İnsan Davranışının 10 İlkesi

“Modern Pazarlama ile İşinizi Büyütün” adlı eğitim kursunun 2. bölümüne hoşgeldiniz. Bu bölüm pazarlama psikolojisi ile ilgilidir. Bu derste insan davranışının ilkelerinden bahsedeceğiz. Bu ilkeleri iyice öğrendikten sonra işinizi başarıya ulaştırmak için pazarlamanızda da kullanabilirsiniz. Pazarlama konusunda uzman olmanın...

  • Mayıs 24, 2017
  • 0 yorum
  • 11 okunma
[Ders 2] – 11 Pazarlama Düşünce Yapısı

Eğer pazarlama ile ilgili yanlış düşünceleriniz veya beklentileriniz varsa, büyük ihtimalle ciddi ve masraflı hatalar yapabilirsiniz. Düşünce yapıları, bir konu hakkında düşünmek için “kurallar” veya “çerçeveler” gibi davranırlar. Peki öyleyse 11 tane pazarlama düşünce yapısını detaylıca inceleyelim, ve bunların...

  • Mayıs 24, 2017
  • 1 yorum
  • 12 okunma
daha fazla içerik yükle